Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

25.03.2009

BAHAR GELECEKMİ ???

Sizi bilmem ama ben artık hergün güneşin bulutların arasından kaza eseri kendini göstermesini dört gözle bekler oldum. Artık kış geçiyor bahar geldi dedirten ılık günlerden sonra dün yine kar yağdı. Çöktüm kaldım dışarı bakınca ki sabahtan günlük güneşlikken heryer.Bu sabahta kalkınca bir umut dışarı baktım ve her yer bembeyaz... hani gerçekten Mart gitmeden kapıdan baktırdı allahtan kazma kürek yakmak zorunda değiliz, tabii şimdilik.

bahar

Oysaki odamdaki sümbülüm soğuk havaya inat ne de güzel açtı ... sanki merak etme "Bahar gelecek " demek ister gibi... gerçekten bahar gelecekmi ?

8 yorum:

  1. SEN ÜZÜLME ZEHRACIĞIMMM :)
    ŞAKA YAPIO O ŞAKA !!!
    :)))))
    BAK BENİM SAYFAYA HER YER BÖRTÜ BÖCEK :))))))

    YanıtlaSil
  2. Valla Zehracım Nunum çok doğru söylemiş sen bakma dışarıya, İstanbul blog semalarında dolaş:)) Biz karşıladık bile baharı...
    Güneşli günler canım...

    YanıtlaSil
  3. valla henüz İstanbul'dada baharın b'sinden eser yok :( oysa şimdi güzel İzmir'im kimbilir nasılda karşılamıştır parlayan güneşle birlikte baharı :))

    YanıtlaSil
  4. Zehracım şuan dışarda acayip bir so
    ğuk ve yağmur var.Bahar her ne kadar geciksede az kaldı geliyor.
    İçimizin her zaman bahar gibi renga
    renk olması dileğiyle kocaman sevgi
    ler...

    YanıtlaSil
  5. Bugün Aydın'da bahar nihayet yüzünü gösterir gibi oldu.Bakalım kaç gün sürecek?:))

    YanıtlaSil
  6. Canımmmm, yok gelmeyecek valla..Bugün acayip soğuk burası..Gerçi ben kışı daha çok seviyorum :)))
    Çok öptüm seni..

    YanıtlaSil
  7. Gelecek tabii ki Zehra'cigim....

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ah Zehracim sorma,bende her sabah uyundigimda pancurlarin arasindan günesin sizip sizmadigina bakarim önce.Büyük umutlarla cama gitmemek icin.Tam bahar geldi derken hergün yagmur soguk rüzgarla günlerimiz gecer oldu.Bende güya hergün 8-10 km yürücektim.Havalar böyle oluncada malesef yürüyüse cikamiyorum.Ama baharin gelmesi yakindir insal:)Sevgiler canim.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın