Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

23.11.2009

YELKENLİ PASTA

yelken3

Bu pastayı sevgili eşimin geçtiğimiz günlerde kutladığımız doğumgünü için hazırladım. Yelken kullanmaya merak sarmış ve ehliyetini yeni almış olmasından dolayı şeker hamuru ile kaplı olmayan ama yelken temalı bir pasta olmasını istedim. Kakaolu pandispanya + çikolatalı buttercreme + kavrulmuş fıstık ve damla çikolata' dan oluşan pastanın dışını çikolata ganaj ile kaplayıp şeker hamuru ile süsledim.

yelken2

Pandispanya için bu kez sevgili Müge' nin çok faydalı bulduğum pandispanya dosyasından yoğurtlu kakaolu pandispanya tarifini 22'lik kalıba uyguladım ve inanılmaz memnun kaldım.Tekrar teşekkürler Mügeciğim...

27 yorum:

  1. ah o gemide bende olsaydım :)
    açık denizlere yol alsaydım :))
    vız gelirdi her şey inan bana :))
    yeterki snde yanımda olsaydın :)))

    calipso metin 'den dizelerle başladım zehracığım :)(hatırladın mı ? :)

    çok seyredilesi gerçekten..harikasın eline sağlık
    hayırlı olsun .. keyifli olsun...
    iyi haftalar canım benim.

    YanıtlaSil
  2. Nunuuuuu:) Tam yorum yazayım derken senin satırların sayesinde ben de mırıldandım o şarkıyı emi sabah sabah:)

    Pardon ben yorum bırakacaktım:) Cook guzel olmus, ganajla kaplamak harika olmus, esim de seker hamuru sevmez, ona da ganajla kaplı pasta yapmalı,

    Ellerine saglık gercekten cok guzel ferah bir goruntu.
    Ellerine saglık yeniden.

    Sevgiler,
    Figen Karavaş

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel, çok sade ama çoook şık. Üstelik şeker hamuru kaplamasız. Eşine nice mutlu yaşlar senin de ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Zehra'cığım mükemmel görünüyor. NuNu'cuğuma ben de takılıp geliyorum gemi yolculuğuna!

    YanıtlaSil
  5. Perşembe günü doğumgünü olan bir denizci dostumuzun oğlu için sürpriz pasta yapacağım..nasıl yapsam diye düşünüyorum.
    Senin pastan da çok şık olmuş ellerine sağlık.
    Zehra'cığım çiğ fıstığı tavada mı kavuruyorsun yoksa fırında da oluyor mu ?

    YanıtlaSil
  6. Canim Nunucugum...hatirlamazmiyim o sarkiyi...valla pek te uydu dimi ama, sevgiler

    Figencigim, seni de alalim gemiye :) eger seker hamuru tercih edilmiyorsa ganajla kaplamak hem kolay hem de lezzetli oluyor, sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Ufukcugum, cok tesekkür ediyorum yorumun icin, sevgiler

    Sevgili Tijencigim,Seni emide Kaptanimiz ilan ediyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hülyacigim,sana fikir verebildiysem ne güzel, fistiklari tavada kavuruyorum, citir citir oluyor, dene mutlaka, sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok şeker olmuş Zehracığım, ellerine sağlık...Eşine de seninle ve tüm sevdikleri ile eraber sağlık, mutluluk ve huzur dolu yıllar dilerim...

    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  10. Bende bir seyler yazayim dedim ama ilk yorumda nununun sarkisina eslik etmeye baslayinca ne yazacagimi unuttum iyi mi????

    Esinin yeni yili kutlu olsun.
    Pastada herzamanki gibi detaylari ile muhtesem...ÖPÜLDÜN

    YanıtlaSil
  11. ZEHRACIM ESINE UZUUUNNNN YILLAR DOĞUMGÜNÜ PASTALARI YAPABİLMEN DİLEĞİYLE NİCE YAŞLAR DİLİYORUM.... RENK KONTRASI, BİÇİM, ŞEKİL, KISACA HERŞEYİYLE ÇOK CİCİ BİR DİZAYN OLMUŞ... ELLERİNE SAĞLIK CANIM..... SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  12. Şeker hamurunun kullanılmadığı tasarımlar konusunda çok yaratıcısın. Bu arada Ayşe Yaman'a seninle ilgili yorum yazmıştım burada tekrar ediyorum.

    "Eya'cım valla sende çok güzel sürüyorsun buttercreme´i bu gün bende senin için aynı şeyi düşünmüştüm."

    Çok güzel. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. cok hos olmus benim yegenimde bayiliyor gemilere banada iyi fikir oldu ellerine saglikk

    YanıtlaSil
  14. Zehracım muhteşem ötesi bir pasta ol
    muş.Ellerine sağlık mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  15. Şahane olmuş !
    Sen söyleyince ve daha dikkatli bakınca anladım ganaj kaplama olduğunu vallahi şeker hamuru ile kaplanmış sandım.
    Ellerine sağlık şekercim.
    Sevgilerimle

    Eşine nice yıllar bu arada :)

    YanıtlaSil
  16. Aynen bende bu tip pastaları seviyorum.. çoğu çikolatalı birazı şeker hamuru kaplı.. süper süslemişsin... bayıldım resmen...
    bende yapsam bu kadar düzgün olmaz herhalde :) ama deneyeceğim... takılırsam siz ustalara sorarım mutlaka...

    eşinin doğum günü kutlu olsun.. hep birlikte nice mutlu senelere geçirin inşallah...

    Şimdiden iyi bayramlar diliyorum.. öpüyorum..

    YanıtlaSil
  17. Canim benim, nasil temiz ve tiyiz bir pazta olmus, ellerine saglik, bayildim.

    Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  18. eyacim süper olmus ellerine saglik KOCAMAN ÖPTÜM CNM YENGEM :)
    sni cok seven bernosun

    YanıtlaSil
  19. :)))))))))
    oo yaşsınnn.
    kamaralar dolmuş,
    kaptanda tamam.
    tayfalar dünden haırmış

    haydi KISSLAAARR
    YELKENLER FORAAAAAAA...
    KAPTAN DEMİR AAAAAAALLL )))))
    Öpüyorum tatlı zehracığım..
    figencim tijenim, serapcım sizleride.. :))))

    YanıtlaSil
  20. Zehracım çok ama çok güzel olmuş.Ganaj zaten inanılmaz güzel sürülmüş ( ben hala böyle pürüzsüz yapamıyorum,denemeye devam).Üzerine mavi ve beyaz göz alıcı olmuş.
    Çok şık !
    eşine uzun ve güzel ömür dilerim seninle :)

    sevgiler adaşımmm..

    YanıtlaSil
  21. 1)kutlarım eşinizi

    2)ellerinize sağlık

    3)offff yaaaaaa hepiniz çok

    şekersiniz işte :D:D:D

    4)sevgilerrr:))

    YanıtlaSil
  22. Merhaba,

    25 KASIM-10 ARALIK tarihleri arasında çikolata severleri etkinliğime davet ediyorum. Bildiğiniz tüm çikolatalı lezzetleri sayfamda paylaşırsanız çok sevinirim. Yine hep birlikte çikolatayla ilgili güzel bir arşiv oluşturalım. Kek, kurabiye, pasta, puding vs... aklınıza ne gelirse yapıp en geç 10 ARALIK tarihine kadar mutfaktayim10@hotmail.com adresime isim, blog ismi, katıldığınız şehir ve bir adet sayfanıza eklemiş olduğunuz resimle birlikte katılımınızı gerçekleştirebilirsiniz. Tarifinizi yayınladıktan sonra mail adresime bilgi verirseniz sizi ziyaret edip tarifinize ait fotoğrafı alıp yayınlayacağım. Katılımınız için şimdiden teşekkür eder, kolaylıklar dilerim.

    Özlem Avcı.

    YanıtlaSil
  23. Zehracim,
    Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramın bereketli olsun!
    BERLINDEN SEVGILERLE

    YanıtlaSil
  24. Zehracim pasta nefis gorunuyor ellerine saglik, eşine nice mutlu saglıklı yıllar...:) canim sende harika sıvıyorsun pastası, süper görünüyor...;)

    YanıtlaSil
  25. İlk bakışta şeker hamuruyla kaplanmış sandım çünkü o derece özenli görünüyor ama ganaj kaplı olduğunu okuyunca şaşırdım.
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  26. Gerçekten inanılmaz güzel görünüyor, ellerinize sağlık, sayfanız ise çok sade ve çok hoş bayıldım :)

    Bende sayfama beklerim ,sevgiler
    tuba

    YanıtlaSil
  27. Zehracığım pastan çok güzel olmuş diye başlayarak sevime sordum birde sana sorayım istedim almanyada yine pasta yapımına inş. devam etmek istiyorum ve şeker hamurunu nereden nasıl temın ediyorsun vede diğer ekipmanları nereden alıyorsun sipariş mmi veriyorsun beni bu konuda aydınlatırsan çok sevinirim sevgilerimi yolluyorum....almanyanın neresindesin bu arada sen?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın