Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

7.12.2009

KREMALI PASTA

Öncelikle tüm güzel, içten mesajları bırakan siz dostlarıma çok ama çok teşekkür etmek istiyorum. Herbiri benim için o kadar değerli ki anlatamam... bu mesajlardaki sıcaklığı hissedince blogumun 2.yılında yine iyiki açmışım bu blogu dedim ve yine iyiki varsınız diyorum...

hülya1

Gelelim yeni pastamıza... aslında bu pasta daha önce yaptığım pastaya çok benziyor sadece kenar süslemesini hasır şeklinde yaptım. Yaman etkinliklerde bu ayki ev sahibi sevgili Düş Bahçesi 'nin düzenlediği etkinlikte konu "Pasta süsleme teknikleri " olunca bilgi olması açısından yayınlamayı uygun buldum.

hülya

Pastanın pandispanyası sevgili Müge' ye ait olan nişastalı pandispanya. İç kreması vanilyalı pastacı kreması ve donmuş çilekten oluştu. Dışını ise hazır pasta kreması ile süsledim.

Pastanın fotoğrafları hiç hoşuma gitmesede sizlere bilgi olması açısından yine de yayınladım, süsleme tekniğini de ayrıntılı olarak aşağıdaki fotoğraflarda görebilirsiniz.

Zehra_Paasta

Sevgili Selma sana da etkinliğinde kolaylıklar diliyorum,
Sevgilerime....

36 yorum:

  1. Yo yoo,bence fotoğraflar her zamanki gibi şahane Zehracım.
    Pastalarında kullandığın renkler,hep iç huzurunu da yansıtıyor bize.

    Etinliği heyecanla bekliyoruz,sepet örgüsü tekniği çok işe yarayacak türden.


    Sevgiler,çiçekler Zehracım..

    YanıtlaSil
  2. Canim blogunun yasi kutlu olsun.Insal daha nice yillara diyorum. Iyiki sende varsin bu blog dünyasinda canim,iyiki tanimisiz seni:)Yogunlugumdan istedigim gibi ziyaret edemiyorum canim.Ama aklimdasiniz :)Pasta yine her zamanki gibi harika olmus ellerine saglik Zehracim afiyet bal olsun.SEvgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. Pasta cok guzel olmus, ellerine saglik! Fotograflarda bence cok guzel. Katilim ve destegin icin sana cok tesekkur ediyorum. Hollandadan sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Zehracığım muhteşem bir pasta elleri
    ne sağlık.Hemde benim en sevdiğim renkte sepet şekli muhteşem durmuş ko
    caman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Zehracım seni hemen izlemeye alıyorum,öbür türlü hep kaçırıyorum haberleri :)
    Bloğunun 2. yaşı kutlu olsun.. Nice güzel paylaşımlara inşallah..

    Pasta ise harika olmuş,süslemesi çok şık.. butik pastaneler yanında solda sıfır kalır...
    emeğine sağlık...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Gercekten cok güzel görünüyor .Cok emek harcamissin ellerine saglik...
    su seker hamurunu ögrenmeyi cok istiyorum bende tabi bir kurs bulabilirsem.yeni tariflerini bekliyorum. Hoscakal

    seda

    YanıtlaSil
  7. Zehra'cığım,
    Çok şık bir pasta olmuş ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. selamm arkadasimm pastan harika kendinin yaptigini yazmasydin hazir sanacaktim.nasil oldugunu gosterdigin icin cok tesekkurler bizede fikir oldu.bende denemek istiyorumm.sevgilerle

    YanıtlaSil
  9. pasta herzamanki gibi harika, resimlerinde öyle
    yaptigin sepet örgüsü benimde ne zamandan beri aklimda, bir türlü firsat olmadi denemeye, bakalim ilk ne zaman olacak...

    bulusma yerimiz belli olduguna bende cok sevindim, bulusmaya adim adim yaklasiyoruz galiba, birde gününü belirlesek süper olacak
    kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. ellerine kollarına sağlık zehracığım.

    (bugün hiç keyfim yok :(
    !!!! :((((

    YanıtlaSil
  12. Sevgili arkadasim, öncelikle blogunda 2.yasini kutluyor, daha nice nice yaslara insallah hep beraber diyorum... Pastan bir harika görünüyor... eminim lezzeti de süperdir... Su sepet örgüyü bir kez denedim ama pek basarili olamadim... Belki bir gün diyorum, hani kismet olur da tanisirsak diyorum, belki diyorum,,,, sen bana gösterirsin... Dortmunt bulusmasina gelince... Bu harika olur... Inan iple cekiyorum... Tarih ve yer belli olunca bana da bildirebilirseniz cok memnun olurum, insallah olaganüstü bir durum olmaz da birbirimizi daha yakindan tanima firsati bulabiliriz... Sevgilerimle,Filiz

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Zehra pasta çok hoş görünüyor, kendine haksızlık etme bence, ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Nice yillara Zehra'cigim. Biraz once kahvalti yaparken uzun zamandir Zehra'ya ugramiyorum acaba nasil, neler yapiyor dedim ve bir de baktim ki 2 yili devirmis Zehra. Hem de cok basarili bir sekilde. Tebrikler canim.

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Zehracigim... O zaman yeni senede arayi fazla acmadan, ocak ortalari gibi bir randevu yapalim... Cok heyecanliyim... Sevincle bekleyecegim....

    YanıtlaSil
  16. İyi ki varsın güzel yürekli kadıncığım. Ne güzel şey seni tanımak!

    YanıtlaSil
  17. Canım ne harika olmuş süslemesi !!
    Fotoğraflar çok güzel bence, içim gitti bu kremalı pastanın aynısından yapmak istiyorum..
    Böyle süslemeye çalışacağım hemde..

    sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  18. Delfinacığım... çok teşekkür ederim güzel sözlerin için...

    Yarenciğim, özlüyoruz inanki, arayı açma fazla,teşekkürler yotumun için

    Sevgili Selmaö tekrar bşarılar diliyorum etkinlikte

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Deryacığım, çok teşekkür ederim yorumun için...

    Pelinciğim, çok teşekkür ediyorum youmun ve ziyaretin için...

    Sevgili Seda, çok teşekkür ederim, bu pasta şeker hamuru ile kaplı değil,inşallah en kısa zamanda sende tanışırsın...

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Hülyacığım,çok teşekkür ediyorum...

    Sevgili Angel,inşallah sizlere faydalı olur bilgiler.

    Sevimciğim çok teşekkür ediyorum yorumun için,buluşma tarihini sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  21. Nunucuğum. canım benim, keyfin inşallah yerine gelmiştir...

    Filizciğim, çok teşekkür ediyorum yorumun iç,n,buluşma ile ilgili yeni bilgi alınca hemen haberin olacak,bu arada yeni sende bizde tanışalım değilmi???

    Sevgili Kübra, teşekkür ediyorum yorumun için...

    YanıtlaSil
  22. Canım Fulyacığım...arayı açmıştın zaten ama kızmadım ne de olsa evde iki tatlı şeker ile uğraşıyorsun...kolay değil,ama arada gel özletme kendini, sevgiler

    Canım Tijenciğim...o güzellik aslında seni,n yüreğinde...iyiki varsın...

    Zehracığım...çok teşekkür ediyorum...hemen dene bu süsleme tekniğini,elin alışınca çok kolay geliyor...kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  23. Zeharcığım,

    iyi ki bu bloğu açmışsın iyi ki seni tanıma fırsatı vermişsin:)Bloğuna nice uzun seneler diliyorum canım...

    Pastan da fotoğrafında gayet güzel olmuş, ellerine sağlık canım...

    Kocaman öpüyorum

    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  24. Canim Zehra'cigim,
    Kacirmisim blogunun yeni yasini, simdi kutlamak istiyorum, iyi ki acmissin iyi ki yanimisim seni, nice seneler insallah, ve insallah yuz yuze de tanimsa firdatimiz olur. Nasilsin, umarim iyisindir, benim annem geldi cok iyiyim o yuzden, ikinciyi de bitirdim dun iki tane kaldi hayirlisi ile, seni opuytorum, nice senelere. Ha bu arada pasta tek eklime ile harika...

    YanıtlaSil
  25. Tek kelimeyle harika olmuş. Görüntüsü tıpkı bir gelin gibi. Çok beğendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  26. blogcu bulusmasi icin gine anket yaptim, tarihi belirliyelim diye...
    1. ayda benim oglanin amaliyati var, 1.ayin sonunda bulusa biliriz...
    bakalim anketimiz ne diyecek....
    bulusmak ümidiyle SEVIM

    YanıtlaSil
  27. Bu pastayı yemeye kıyamaz insan..:)

    ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  28. ayy çok güzel.. bende yapcam bundan annemim günü için :D birde birşy sorucam arklar şeker hamuru ile kaplı pastanın tadı nasıl oluyor ben hiç yemedimde ypmayı düşünüyorum sizden gelecek torumlara göre yapıyım..

    YanıtlaSil
  29. eya herzman ki gibi pastan cok güzel olmus !! HARIKA ;):)
    diyecek bir laf bulamiyorum :P:)

    BERNOSUN

    YanıtlaSil
  30. Pasta çok güzel olmuş. Etkinlikte gördüğümde kenar süsleri nasıl yapıldı diye merak etmiştim, resimlerle anlattığınız için çok teşekkürler, emeğinize, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  31. çok şıkmış gerçekten. bence fotoğraflar da gayet iyi. ayrıca beyaz üstüne mor çok hoş durmuş.

    YanıtlaSil
  32. Çok çok hoş bence fotoğraflar,pastanızada fazlasıyla emek harcandığını gösteriyor.Ama mazur görürseniz bir sualim var.kenarını krema ile hasırlama kısmını tam anlayamadım daha detaylı öğrenebilmemiz mümkün mü?
    teşekkürler,kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  33. hazır pasta kreması derken krem şantimi olyor cevaplarsanz sevinirim

    YanıtlaSil
  34. Sevgili Adsiz izleyicim, Dr.Oetker´in hazir pasta kremasi var, onu kullanabilirsiniz veya toz kremsantiyi 1 bardak sütle cirpip krema yerine kullanabilirsiniz. Kolayliklar dilerim...

    YanıtlaSil
  35. Kremanizin tarifini goremedim acaba neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tatli Evim Bodrum.... bir üst yorumu okumus olsaydiniz bu soruyu her pastada sitemli bir sekilde sormazdiniz. Öncelikle saklamak gibi bir niyetim yok... BIR ÜSTTEKI YORUMDA DA YAZDIGIM GIBI: Dr.Oetker´in hazir pastaci kremasini paketin üzerinde yazdigi gibi kullandim. Ya da Normal kremsanti de kullanabilirsiniz..... Bu arada son yorumunuzu yanitzlamak isterken yanlislikla sildim... Bir yanlis anlasilma olmasin.... Kolayliklar dilerim

      Sil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın