Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

3.07.2011

HELLO KITTY

hkitty1
Bu pastayı ,daha önce etkinliğimde bana konu mankenliği yapan Beyza' nın doğumgünü için yaptım. Aile içindeki pastaları artık kremalı ve sadece süslemelerinde şeker hamurunu kullanarak yapıyorum. Böylece orta lezzeti buluyoruz. Şeker hamurunu sevmeyenler için bir lezzet olurken çocuklar da aynı zamanda mutlu oluyorlar.

Yorum ve maillerde pastaların içi de merak konusu oluyor... bu pastada iç görüntüyü fotoğraflama şansım oldu....
hkitty
Pasta, kakaolu pandispanya + vanilyalı crem ole krema + jöleli çilek katlarından oluştu.

20 yorum:

  1. HARİKA OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK HAYIRLI HAFTALAR .

    YanıtlaSil
  2. zehram vallahi beyzanin yerinde oolmak isterdim dogrusu sahane olmus
    her zamanki gibi hayatim öptüm güzel bir hafta baslangici olsun baklaim ...

    YanıtlaSil
  3. jöleyi katlar arasına biraz donukken sürülüyor heralde değil mi... çok güzelmiş bu pasta çok şirin:)

    YanıtlaSil
  4. Gülcan ; cok tesekkür ederim....sevgiler

    AYSEM ; sana daha güzelini getiririm arkadasim....sevgiler

    DURU MUTFAK ; kremadan sonra normal tart jöleli meyve karisimini döküp bir süre bekleyip biraz daha krema sürdüm. Böylece arada kaldi jöleli katman...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hIMMM Olsada yesem şimdi.Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. bayıldım adaşım!
    o kdar albenili bir pasta olmuş ki.. ve iç kesitte enfes..dış kreması ne? normal şanti mi? farklı bir krema kullandın mı? bu pastayı yapmayı aklıma koydumda..tabii izninle..

    YanıtlaSil
  7. Aycan ; cok tesekkür ederim...

    Adascigim cok tesekkürler. Hemen yap,izin ne demek...Dis kremasi Basak marka kremsanti...Kivam olarak dis kaplamalarda cok rahat kullaniyorum...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. himm cok lezzetli bisey bu hele görüntüsü bir yasina girecek bir kizim var ona dogum gününe yapmaya karar verdim yalniz o vanilyali cremole nasil bisey harir satilan toz pudding gibi biseymi ve icinde böyle dagilmadan nasil duruyor birde o tart jölesinimi pisirip sürecegiz cevaplarsan memnun olurum zehra bhanim sevvgiler

    YanıtlaSil
  9. yine ben bide o kremsanti seker hamurunu eritmiyormu acaba yani aksamdan yapsam ertesi güne kadar bisey olurmu sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Çok kibar ve şeker görünüyor. Ellerine sağlık caınm..

    YanıtlaSil
  11. Zehra'cım enfes bir pasta olmuş ellerine sağlık sımsıcak sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. süper ne olur tarifini yayinlayin .


    sevgilerle sibel

    YanıtlaSil
  13. Zehracigim, ellerine saglik canim benim... Ici de, disi da harika bir pasta bu... Mmm...

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Zeynep Can...tam bir yas pastasi olur,mutlaka yap.Sorun olursa yardimci olurum. Kremasini bu linkteki gibi yaptim sadece kahveli yerine vanilyali crem ole kullandim http://eyas-cookies.blogspot.com/2011/05/pratik-pasta.html
    Pasta katina önce krema sürüyorsun, sonra pisirip ilinan meyveli jöleyi sürüyorsun sonra yine biraz krema. Üzerine koydugun seker hamurunu servise yakin koyuyorum ve simdiye kadar erime olmadi....yine birsey olursa sor,elimden geldigince yardimci olmaya calisirim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Sibel, tarifini eklemeye calisacagim...sevgiler

    YanıtlaSil
  16. ne denir ki harika hele pastanın dilimlenmiş hali off bütün lezzetini anlatıyor
    ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  17. merhaba zehra ablacigim sorularima ictenlkle yanit verdigin icin cok tesekkür ederim pastayi mutlaka yapacagim ama bir ön deneme yapacagim yalniz üstündeki hello kiity kaliplami kestiniz yoksa kalemle falanmi cizip yaptiniz hersey icin tesekkür ederim kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Zeynep...dene,ama zorlanmayacagindan eminim. Seker hamurundan yuvarlak kes...üzerini süsle ,aksamdan hazirla iyice kurusun. Ertesi gün servisten 1-2 saat önce pastanin üzerine koyup kenarini krema ile süsle.Hello Kitty´yi bir ayakkabi kutusunu üzerinden kartonu kestim ve bicakla elimle kestim. Yani kalip falan yoktu...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  19. 5 gün sonra ancak ınternete girebliyorum Zehracım...Pastan cok değişik olmus..Herzamanki gibi...

    Ah bıde şu türk klavyeye bır alısabılsem....bu yorumu bırkac dakikada yazdım yanı.ı ve i ler s ve ş ler.....Y ler z ler!!!

    YanıtlaSil
  20. Ne kadar kusursuz bir pasta, bayıldım yine Zehra'cığım. Pastanın üzerine yazdığın yazılar dikkatimi çekti de o kalıpların adı nedir? Bende almak istiyorum canım..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın