Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

26.05.2011

PRATİK PASTA

caffecake
Eğer benim gibi buzdolabınızda hazır pandispanyanız varsa veya aldığınız hazır pandispanyayı da kullanarak hazırlayacağınız krema ile çok çabuk bu gördüğünüz pastayı hazırlayabilirsiniz...

caffecake2



Malzemeler :

  • Hazır pandispanya veya herhangi bir pandispanya (2 veya 3 katlı)(ben elimde daha önceden pişirdiğim yoğun çikolatalı pandispanyamı kullandım)

Krema :

  • 2 paket Crem Ole (Paradise Creme / Mokka)
  • 4 x 200 ml. krema (Sahne)
  • 2 kutu Ekşi kaymak (Schmand)

Yapılış aşamaları :

  1. Pandispanyaları arzu ettiğiniz şekilde 2 veya 3 kata ayırın.
  2. Krema için gerekli malzemelerin hepsini mikserle çırparak koyu kıvamlı bir krema elde edin.
  3. Soğutulumuş süzme kahve ile veya granür kahve ile pandispanyanızın katını ıslatın.
  4. Krema ile kat aralarını sıvayın.
  5. Dışını kalan krema ile arzu ettiğiniz şekilde süsleyin.

Ben bu kez güllerle süslemeyi tercih ettim... Yoğun kahve tadında güllü bir pasta oldu arşivimde...


caffecake1

Krema tarifi için sevgili arkadaşım Ayşe' ye teşekkür ederim...

25 yorum:

  1. merhabalar canım bazen acil durumlarda kolay pastalara çok ihtiyacımız oluyor
    ellerine sağlık canım hem pratik hem çok güzel sevgiler gönderiyorum

    YanıtlaSil
  2. Tabii ya hep seker hamurlu mu olacak pastalar..iste kremali bir pasta...
    Eskiden pastalari hep bu tarzda yapardim...Blogu acinca ve seker hamuru ile tanisinca bu tür pastalari yapmaz oldum...Simdi eski günlere döndüm birden..
    Bu arada bu degisik kremayida deneyecegim...Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. güllü figürler çok sade ve çok hoş görünüyor.
    Ama bahsettiğiniz krema bildiğimiz marketlerde satılan krema değil mi?

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Fatma... gercekten acil durumlarda büyük kurtarici oluyor...sevgiler

    Canim Arkadasim...her ne kadar seker hamurlu pastalarla ic ice olsam da kemndimize normal kremali olanlari yapmayi tercih ediyorum.Bu kremayi mutlaka dene arkadasim, cok leziz...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Ayazma...krema bildigimiz marketlerdeki sivi krema...eksi krema bulamayabilirsiniz TR´de o zaman krem peynir koyabilirsiniz...sevgileirmle

    YanıtlaSil
  6. Çook teşekkür ederim. Mutlaka deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
  7. Canım muhteşem ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. sade görünümü ile bir o kadar da şık bir pasta olmuş :)) tatlarını çok merak ediyourm senin elinden çıkan bu güzelliklerin

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık olsun

    çok şık bir sunum olmuş

    YanıtlaSil
  10. Allahım sana geliyorum :))!!
    Hatunun pratik pasta dediğini al koy pastane vitrinine, karşısına geç seyret.

    Ellerine sağlık, güzel yüreklim :)

    Öpüldünn..

    YanıtlaSil
  11. cok güzel olmus ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  12. simdi kahvemin yanina bir dilim olsaydi hic hayir demezdim... kardesim ziyaretime geldiginde bu pastayi yapayim ona...kardesimde kahve düskünüdür...
    ellerine saglik zehracim

    YanıtlaSil
  13. Deryacigim..tesekkür ederim canim benim...

    Burcucugum...seni burada görmek ne güzel...elimde olsa hemen bir dilim gönderirdim...sevgilerimle

    Sevgili Muhabbet sofrasi..tesekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Oy oy oy...Hünerlim gelmis...sayfami ziyaret etmis hem de yorum yazmis....sekerim cok mutlu ettin beniiiii...seni seviyoruuum....öptüüüm

    YanıtlaSil
  15. Sedacigim cok tesekkür ediyorum...sevgilerimle


    Sevimcigim mutlaka dene arkadasim...hele bir de süzme kahve ile islatinca...nefi sbir lezzet oluyor...bu günlerde su Paradise Cremin her cesidini deniyorum...sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Canim benim ellerine saglik. Senin her yaptigin guzel olur...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. evet evet var:))yanı buzlugumda pandıspanyam var:)) hatta yenı cıleklı pasta yaptım:):) zehra ellerıne saglık nefis..çikolatalı pamdıspanyam yok ama sade var denemyı ısterım..g
    ller cok guzel yani dakıkalardır pasta resmını ıncelıyorum enfes:):)

    YanıtlaSil
  18. nefiiis görünüyor ,acil kurtarıcı olmuş gerçektende ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar canim, ellerine saglik harika olmus pastan hem pratik hemde alimli ve lezzetli, sevgiler....

    YanıtlaSil
  20. pek şık pek lezzetli ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Bazen bazı şeyler kolay,pratik görünse de onlar için de bir yol gösterene ihtiyaç olur çünkü farkedemeyiz her zaman.
    Bu tarifte öyel olmuş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  22. merhaba eya hanim ben kahveli pastalari cok severim hem kahveli hemde paratik ellerinize saglik .eya hanim size mesaj attim aldinizmi tel icin size iyi aksamlar diliyorum

    YanıtlaSil
  23. çok ama çok güzel olmuş canım ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Zehra hazır malzemeleri konuşturmuşsun..:) Üst kısmı ilk bakışta beze zannettim , ne kadar hoş olmuş..Ellerin dert görmesin.

    Hayırlı kandiller , sevgiler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın