Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

17.05.2010

BOL BOL CHEESECAKE ...

Bana göre tam bir şölen oldu...
Desteğiniz için...
bu etkinliğin bir şölen havasına girmesini sağladığınız için...
verdiğiniz özen ve önem için ne kadar teşekkür etsem azdır.
Daha nice keyifli ve güzel paylaşımlara....

O güzel ve hünerli ellerden çıkan birbirinden güzel tarifleri alfabetik sıraya göre düzenlemeye çalıştım. 50 adet Cheesecake tarifli bir arşiv oluştu. Hatta diyet olanı bile var. Tarifleri 3 bölümde hazırladım, fotoğrafların üzerine tıkladığınızda katkıda bulunan arkadaşımızın bloguna direk geçiyorsunuz... Buyrun bakalım ;

Bölüm - 1 -
abihayat
anneminmutfakkokusu
armutunsapi
birdilimbirtutam

bitterchikolata
cafederins
cafederins1
cakelife
chaplincafe
deryayla
dusbahcesi
edalitatlar
eldaninannesi
ikizlerin annesi
ikizlerinannesi1
jibekcahide
kalpkurabiye

16 yorum:

  1. Zehra'cım çok teşekkür ederim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canımm harika bir etkinlik olduu:)) bol bol tarif aldımm.. geçmiş olsun diyorumm:)) başarı ile bitirdin çok şükür:))

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Zehra,
    Etkinliğe katılan tarifleri çok güzel sunmuşsun, emeğine-eline sağlık.
    Cheesecake yapmayı yeni öğrenen bendeniz için muhteşem bir arşiv oldu.

    YanıtlaSil
  4. Vavvv bunlar gerçekten gözlere şenlik zehracığım emeğine sağlık canım....

    YanıtlaSil
  5. Zehra çok güzel bir etkinlik olmuş, senin ve emek verip tarif paylaşan tüm arkadaşların ellerine sağlık. Bende senin düzenlediğin bu etkinliğe bir tarif ile katılmayı çok istedim ama bu ara cheesecake yapıp yedirecek bir davetim olmadı. Bende hepsini tek başıma yerim diye korkunca yapamadım. Malum kilolar artık baş edilemeyecek bir noktaya doğru gidiyor:(((

    YanıtlaSil
  6. Yorucu ev sahipliğin için sana ve bu güzel tarifler için de katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim!
    Muhteşem görünüyorlar!

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Özlem...ben tesekkür ederim...sevgilerimle

    Denizcigim, gercekten basit gibi görünüyor ama insan kendini sorumlu hissediyor...zamansizliktan kendi tarifimi henüz yayinlayamadim,e herseyi son an´a birakmamak lazim...sevgiler

    Sevgili Muhterem...ben tesekkür ederim...

    YanıtlaSil
  8. Aslicigim..gercekten her türlü cheesecake´imiz oldu arsivde...tesekkür ederim

    Ufukcugum...eminim katilmak istemissindir, bende de ayni durum oluyor.ya son an´a kaliyor ya da yapma firsatim olmuyor.Belirtmen bile yeterli, katilmis kabul ediyorum...sen yeterki arada ugra,cok mutlu oluyorum yorumunu görünce, sevgilerimle


    BUrcucugum...biraz gecikti yayinlamam ama o kadar da kolay degilmis...neyse, insallah sizlerin de verdiginiz emegin hakkini vermisimdir..tekrar tesekkürler

    YanıtlaSil
  9. Canim,
    resimler ve tarifler, hepsi cok güzel ve basarili bir etkinlik oldugunu gösteriyor:))
    Hem bu etkinlik sayesinde taniyip bilmedigim bir cok blog ile de tanismis olduk, buradan senin emeklerine tekrar biz tesekkür ederiz.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. zehracim harika bir etkinlik oldu, cok degisik tarifler var...
    emegine saglik canim cok basarili bir etkinlik
    kocaman öpüyorum canim arkadasim

    YanıtlaSil
  11. Inanilmaz guzel bir etkinlik oldu Zehracigim. Tebrik ediyorum seni. Katilan arkadaslarada tesekkurler. Artik blog blog cheesecake tarifine aramaya gerek yok:)

    YanıtlaSil
  12. merhaba zehra hanım,
    gerçekten çok güzel bir etkinlik oldu. herkezin emeklerine sağlık birde bloglar arası hediye etkinlikleri var ya benimde sizin için bir hediyem var kabul edermisiniz? hoşcakalın

    YanıtlaSil
  13. Ahh ahh katılamadım,ama öyle güzel bir geçit olmuş ki ağzımı açtım izliyorum:))
    Tüm arkadaşlarımında ellerine sağlık..

    Zehracım kolay gelsin..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Çok çok hoş olmuş,paylaşıma teşekkürlerrr.Resimler süper.Sevgilerrrrr....

    YanıtlaSil
  15. OOOOoooo gercektende bir sölen gibi. Ne güzel tarifler. Zehracim bende katilmayi cok istedim ama Türkiyedeydim. iki bucuk hafta bilgisayari acmadim bile. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. canim cok güzel bir etkinlik olmus emeklerine ellerine saglik sevgiler tesekkürler...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın