Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

22.03.2014

PEPPE ve MİNNİE

Sevgili minik prenses Mina'nın ilk pastasından sonra zaman yine su gibi akıp geçti ve 2.doğumgünü geldi. Bu kez annesi iki ayrı temalı parti düzenlemek istedi ve ben de ailenin pastacısı olarak iki tema için de kolları sıvadım.
IMG_9753 
 İlk partisi Minnie Mouse temalı olduğundan annesinin gönderdiği görselleri diikate alarak bir pasta hazırladım.
IMG_9751
İkinci partinin teması Pepee idi...
eya
Bu pastasını da yine annesinin gönderdiği örnekten yola çıkarak hazırladım.
IMG_9767
  Pasta dünyamın en şeker üyelerinden biri olan minik prenses Mina' nın bu şeker fotoğrafı ile de sizi başbaşa bırakıyorum...
e6ccbbf7aa8ce051c13e0d47fafb62b7

1 yorum:

  1. Mina ne kadar sansli..Dogum günü icin 2 pasta…Birde bu pastalari tasarlayip hazrlayan bir pastaci teyzesi…Eline saglik

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın