Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1.12.2013

DOSTLARDA KUTLAMA

sailingcake 
Aynı şehirde yaşamışız, aynı yıllarda evlenmişiz, aynı zamanlarda Almanya' ya gelmişiz. Sonra bloglarımız sayesinde yolumuz kesişti. Rabbime çok şükrettiğim dostluklardan biri sevgili Filiz ile olan dostluğum. Çoğu zaman engin bilgisi ve tecrübesi ile dertleştiğim, aklı aldığım, ablam, arkadaşım, dostum... ve tabiiki eşi sevgili Gökhan abimiz. Geçtiğimiz günlerde 50.doğumgününü kutladı ve biz de bu kutlamaya katılma mutluluğunu yaşadık. Bir gün denizlere yelken açmak isteğini bildiğimden pastasının temasını da bu yönde belirledim ve bu çok keyifle çalıştığım pastamız ortaya çıktı.

Filizim... bizi de mutluluğunuza ortak ettiğiniz için, harika misafirperveliğiniz için tekrar çok teşekkür ediyor, Abime nice mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum...

2 yorum:

  1. Canim kardesim, simsicacik varliginizla, esinle beraber bu mutlu günümüzde bizi yalniz birakmadiginiz icin sonsuz tesekkür ederiz... Ayrica, bu sahane pasta icin ise, tesekkür kelimelerim yetersiz kalir... Ellerine, emeklerine, gönlüne saglik Zehram... Sen de iyi ki varsin ve iyi ki benim arkadasimsin...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir hediye...Bende kendisini buradan kutluyor filiz ile birlikte uzun,mutlu yillar diliyorum...tabiki senide bu güzel pastan icin kutluyorum...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın