Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

14.10.2013

KURBAN BAYRAMI

kurban2013

5 yorum:

  1. şu maskotlar çok tatlı olmuş
    :-)
    sizin de bayramınız mübarek&hayırla olsun..

    YanıtlaSil
  2. mutlu huzurlu bayramlar.......

    YanıtlaSil
  3. merhabalar. ben kızıma diş buğdayı yapmayı düşünüyorum. pasta ve kurabiye yaptırmak ıstıyorum. fiyatlarını öğrenebilirmiyim mümkün olursa

    YanıtlaSil
  4. merhabalar. kızıma dişbuğdayı ypmayı düşünüyordum. pasta ve kurabiyelerin fiyati hakkında bilgi verirseniz cok sevinirim. sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. bende almanyada oturuyorum hamburga pasta ve kurabiye siparişiniz varmı? ve fiyatları ne kadar?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın