Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

17.12.2012

KURUMSAL PASTA

deichmann1 
  Her yıl sonunda şirketler çalışanlarına Noel yemeği adı altında bir yemek verir. Hem geömiş yılın yorgunluğunu atmak hem de yeni yıl' a keyifle girmek adına. Bu yıl benim çalıştığım şirket tüm şubeleri kapsayan bir yemek verdi ve şirket kurucumuz ve sahibi Dr. Deichmann da teşrif etti. Bu vesile ile bölge müdürümüz benden kendisine her yıl topladığımız bagışların yazılı olduğu Çek' i pastaya uyarlamamı isteyince bu şekilde sade bir pasta ortaya çıktı.Pastanın kenarına da Dr.Deichmann' ın figürünü yerleştirdim.Ilk kez bu boyutta ( 35x 50 cm) bir pasta çalışmak benim için de bir tecrübe olmuş oldu.
deichmann

3 yorum:

  1. Ne güzel olmus Zehram..Pastayi ve Dr.Deichmann figürünü ben ve esim epey bir inceledik…Anlarsinya…!

    YanıtlaSil
  2. Cooook nefis olmus Zehra, bu nasil
    bir güzel pasta,eve götürme sebebi ortaya cikti iste. Herhalde Dr.Deichmann bu harika pastayi kesmeye kiyamamistir....ellerine saglik sevgiler.............Öznur

    YanıtlaSil
  3. Canim Zehram.... Kutluyorum seni arkadasim... Emeklerine saglik...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın