Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

14.11.2012

NESRİN ' İN MUTFAĞI

siggi2 
 Yaklaşık 2 yıl öncesinde bloglarımız sayesinde tanıştık Nesrinle. Sonra ilk eğitimimi Berlin' deki arkadaşlarıma vermek istediğimde hiç tereddütsüz bana evini,mutfağını açmayı tesklif etti. Dürüst ve samimi biri ile karşi karşıya olduğumu anlamıştım. Zaman geçti, tanıştık, harika eğitim günleri geçirdik... şimdi artık zaman zaman bir araya gelmeye çalışıyoruz, seslerimizi duyurmaya çalışıyoruz. Bu blogun bana kazandırdığı en güzel şey yeni dostluklar oldu ve çok şükür diyorum. İnsan gurbette olunca ne kadar tanıdığı olursa, ne kadar çok telefonu çalarsa o kadar mutlu oluyor.

  Konuya girmem gerekirse Nesrin  uzun zamandır Alman-Türk ortak yapımı bir yemek kitabı üzerinde çalışıyor. Biz de heyecanla bekliyoruz. Ortak çalıştığı hanim tesadüfmüdür bilemem ama benim oturduğum şehir doğumlu ve zaman zaman buraya geliyormuş. Yılda aralıklı çıkan yerel bir dergiden bahsetti Nesrin,o dergide, kitap ile ilgili bir yayın olacağından. Derken, dün posta kutuma düşmüş dergi. Siggi Magazin...

Siggi adı da Siegfriedplatz adlı bir meydan' ın kısaltılmış adı. Bu meydanda zaman zaman kültürel etkinlikler yapılıyor, harika bir pazar kuruluyor. Ayrıca hemen benim evimin arka sokağı. Hayatta hiçbirşeyin tesadüf olmadığına inanırım ve bu olay da yine kanıtı...

siggi1
Dün bir elime kahvemi, bir elime de TR' den gelen eşimin getirdiği dergilerimi, kitaplarımı ve de SİGGİ Magazin' i aldım. 
siggi 
Bir arkadaşımın başarısını okumak ayrıca keyif verdi. Hele ki yabancı bir ülkede bir Türk olarak adımızın geçmesi ayrıca gurur verdi. Kitap kısa süre sonra Almanya' da satışa çıkacak. Takibini buradan yapabilirsiniz...

Nesrinciğim, başarılarının devamını diliyor ve gönülden tebrik ediyorum...

4 yorum:

  1. Zehracigim, cok tesekkür ederim, cok duygulandim. Böyle bir calismanin icerisinde olmak güzel bir sans benim icin, ama icinde olmak zor, cok emek gerektiriyor. Böyle yakin cevremden ailem ve senin gibi güzel arkadaslarimdan aldigim manevi destek bana güc veriyor. Sizleri mahcup etmemeye calisacagim. Hepimizin birbirimizde emegimiz var. Hic bir basari tek basina olmuyor. Iyi ki varsin.
    Not: Dergiyi bana sakliyorsun!
    Sevgilerimle
    Nesrin

    YanıtlaSil
  2. Sevdiğim ne uzun zamandır takip ettiğim iki Gurbet blogger'ı da ne başarılı :)
    Harika işler yapıyorsunuz ikiniz de ne güzel...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ikinizlede gurur duyuyorum Zehram..

    YanıtlaSil
  4. çok güze,bayıldım harika

    gorunuyor

    ellerine sağlık bende

    sizi bloguma seve seve

    beklerim

    bisous bisous

    www.fraise-framboise.blogspot.com

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın