Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

18.11.2012

GİTARLI PASTA

IMG_7760
Bu yıl sevdiceğime en sevdiği hobilerinden biri olan gitarı ile ilgili bir pasta yapmak istedim. Aynı zamanda da ilk kez uzun zamandır denemeyi planladığım şablon tekniğini de denemiş oldum. Üzerinde çok çalışmam gerekse de ilk deneme için memnun olduğum bir çalışma oldu.
IMG_7799
Genelde pastalarımın içini merak ediyor takipçilerim. Eh kendimiz yediğimizden iç görüntüsünün de fotoğrafını yayınlama şansım oldu.İçeriği , Vanilyalı pandispanya + vanilyalı krema ve muz üçlüsünden oluştu.

15 yorum:

  1. Mutlu yillar diliyorum sevgili kardesime.... Pastasi sahane görünüyor, valahi su saatte nasil canim cekti anlatamam Zehra... Keske imkan olaydi da, bizde gelebilseydik o sahane pastayi yemeye...:::(( Sevgilerimle canim Zehram...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı mutlu senelere İnşaAllah.
    Pastaya diyecek lebette sözüm yok, muhteşem olmuş.
    Ellerinize emeğinize sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bende esinin gecmis dogum gününü kutluyor her ikinizede mutlu seneler diliyorum...Ilk resimden sonra keske icininde görebilseydik dedim ve arkadan ikinci resim gelince nihayet muhtesem Amerikan yüksekligindeki pastanin icinide görmüs olduk..Paylasimin icin tesekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Filizim, insallah tasinin, tasinma pastasini birlikte yiyecegiz ...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Sevgili GISI, cok tesekkür ederim, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Seraaaaaaap, cok tesekkür ederim arkadasim. Bu kez kendimiz yedik ya, ic fotografini cekebiuldim. Bu arada pandispanya tarifin harika... görüldügü üzere :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık sevgili Zehra. Senin gibi bir ustadan pasta keki ve kremasının da tarifini öğrenmeköisterim ama.

    YanıtlaSil
  8. Ah o dilimi oradan almayacaktınnn:) Muaazam!

    YanıtlaSil
  9. Ustam pastanin tadina bakmak kismet oldu :-)) daha ne isterim Abime Allahtan saglikli nice uzun yillar dilerim rabbim mutlulugunuzu daim eylesin sevgiler .....

    YanıtlaSil
  10. İçi dışından da güzel Zehra'cığım!

    YanıtlaSil
  11. Canım eşinin doğum gününü geç de olsa kutlamak isterim. Pasta çok güzel yine. Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. bi dilim lütfen..bayıldım ben bu pastayaaa..

    YanıtlaSil
  13. Eyacim....
    birde bu bölümde yer almak istedim
    süpersin usta!! iyiki varsin hayatimizda........öpüyorum Öznur

    YanıtlaSil
  14. İyi Günler, pastanın yanındaki melodi işaretleri de şeker hamuru mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra hanim merhaba.... Melodi isaretlerini stencil kullanarak Siyah Royal Icing ile yaptim.

      Sil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın