Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1.11.2011

YENİDEN...

öz1 
  Geçtiğimiz günlerde blogları dolaşırken hangi blog olduğunu hatırlamıyorum ama, okuduğum kısım gönlüme yer etmiş olmalı ki sizlerle de paylaşmak istedim. Yaradan bizi acı ile sınarken,  içimize unutmak veya içimize gömme güdüsünü de vermiş. Unutmak mümkün değil... ama gömüyoruz, gömmeliyiz ki yaradanın bize ön gördüğü yaşam yoluna devam edebilmek adına. Geçtiğimiz ay ülkemizde yaşanan acı dolu günlerden geriye içinde acılar dolu analar ... taş yığınlara baka kalan gözler kaldı. Hiçbirimiz, o acıyı ,o sızıyı dindiremeyeceğiz. Ama yaşamaya devam edilecek...bir şekilde devam edecek hayat...gönülden sabır diliyorum...

öz 
Geçtiğimiz aylarda çok sevdiğim bir arkadaşımın doğumgünü için yaptığım küçük pastamı yeniden yola devam etmek adına siylerle paylaşmak istedim.

Pasta; Çikolatalı pandispanya + çikolatalı krema içerikli, çikolata ganaj kaplama ve şeker hamuru süslemeli bir pasta.


Sevgi dolu güzel günler hepimizin olsun....EYA

12 yorum:

  1. Unutamasak, içimize gömmesek, yola devam etmesek, bugün bizler olmazdık sanırım. Yıllardır ne acılar yaşanmış, ne yürekler yanmış ama hayat devam ediyor işte bir şekilde...

    Pastan yine harika olmuş, nasıl sabırla ince ince işlemişsin öyle. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Zehra'cım inşallah bu acı sınavlar
    son olsun.Pasta enfes ellerine sağ
    lık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık benim pastamı da yap bir gün senin ellerinden yemek harika olucak öpüyorum canım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglik. Cok zarif bir goruntusu var.

    Allah tasiyamacagimiz yuklerle imtihan etmesin. Amin

    Selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Pastadaki renk uyumuna bayıldım. Gerçekten zevkle işlenmiş Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel yazmışsın Zehracım
    pasta yine yine çok güzel olmuş dışındaki ganaj ye beni diyor:)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. merhaba zehracim ...

    evet aci ama hayat herzamanki gibi devam ediyor.. Rabbim birdaha göstermesin insAllah...

    pastana gelince; cok zarif, cok hos bir calisma olmus yine.. ellerine, emegine saglik.. sicacik sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Zehracım ellerıne saglık..süslemesine bayıldım..tadıda nefıstır emınım..bende pasta ve kurabıyeler yapmaya basladım hıc ummadıgım anda hıc ummadıgım bir işte buldum kendımı :))
    sevgılerımle...

    YanıtlaSil
  9. merhaba sevgili zehra.tesekkur ederim once yaptigin yorum icin sizin yaninizda ben cirak bile degilim.seni takip ediyorum ve cok da begeniyorum.ellerine saglik.sevgilerle.

    YanıtlaSil
  10. Çok zarif çok..:))
    Ellerine sağlık.
    Bayıldım.

    YanıtlaSil
  11. Hiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh

    Günün kosusturmasindan olacakki ben bu süper,hos,güzel,sahane,fevkuladenin fevi,süper ötesi,mükemmel pastayi kacirmisim ki... ne kacirmisim yani....

    Ya bu cok güzel olmus Zehra...Renk uyumuna bayildim..Bu süsler beyaz degil degilmi?Yoksa resimlerdemi öyle cikmis...
    Ben bu pastaya asik oldum...Yani tam ekran koruyucusu olmus icin bir manzara diyebilirim

    Sevgiler...

    Paket geldi mi??

    YanıtlaSil
  12. Canım çok şık ve zarif bir pasta ,hanımefendi pastası olmuş, hatta istanbul hanımefendisi..:))

    İnsanın senin gibi arkadaşı olmalı yakınında..

    Selam ve dua ile..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın