Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

8.06.2011

BabyTV PASTASI

babytvcake5
Bir tarafta çok sevdiğim arkadaşımın biricik prensesi sözkonusu... diğer tarafta varlığından bile haberdar olmadığım bir Tv kanalı... Prenses Rüyet Lal' in 2.doğumgünü için pasta yapmak istediğimde, annesi  kendisinin baby tv hastası olduğunu  söyleyince birkaç günümü youtube' ta baby Tv izleyerek geçirdim. Sonunda bu pasta çıktı ortaya....neticede Rüyet Lal inanılmaz mutlu oldu...eh en güzeli de böyle bir final...
babytvcake1

babytvcake2

babytvcake3

babytvcake4
Havamız yine karardı...yine yağmur...ama yine de bu pasta gibi rengarenk günler diliyorum...sevgiler
babytvcake

12 yorum:

  1. ben rüyet lal'in hayranı olarak onun yeni resimlerini bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel olmus. Zehra teyzesinin ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. Zehra'cım yine çok başarılı bir pas
    ta olmuş ellerine sağlık.Figürler ve renklerine bayıldım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık çok güzel olmuş yine bir harika pasta çıkmış ellerinizden.Bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Cok sirin olmuslar Zehracim ellerine emegine saglik.Birgün bizde yapabilecekmiyiz böyle pastalar ;-)

    YanıtlaSil
  6. Sükrana katiliyorum...Bizde bizde diyorum....

    Zehracim eline saglik...Cok seker cok cici olmus...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ablacım çok cici çok tatlı bir pasta olmuş:)
    ellerine emeklerine sağlık :)
    sevgiler benden:)

    YanıtlaSil
  8. Harika ellerine saglik! Bebegin elbisesini ne güzel yapmissin... mimikleride cok güzel...

    YanıtlaSil
  9. Zehracigim ayrintilara bayildim. Elerine saglik cok güzel olmus:)

    YanıtlaSil
  10. Zehramm, sahane olmus bu pasta... Cok sirin... Ellerine saglik canim benim.... Sevgilerimle, öptüm seni...

    YanıtlaSil
  11. vawwwww pastaya bak cok güzel olmus hele o bebek figürüne bayildim cok sik zarif ve kusursuz bir pasta olmus ellerine saglik zehra ablacigim sükranin dedigi gibi bizde yapabilecekmiyiz bir gün acaba sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. zehracim harikasin, herzaman haranlikla bakiyorum pastalarina...
    ellerine, emegine saglik canim

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın