Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

5.10.2010

IZMIT- 2010

İlkokul itibarı ile evlenene kadar yaşadığım şehir. Bir ayağımızın hep İstanbul 'da olabilmesi açısından sevmekten hiç vazgeçmediğim ve sanırım da vazgeçemeyeceğim İzmit' im. Bayramda İzmitte ailemle birlikte olabilmek şahaneydi. Hem de son bir kaç gün Ramazanı da yaşayabilmek, bayram sabahi bayramlaşmak, ailece kahvaltı...daha ne olsun. Daha sonra İzmit'in en tepesinde bulunan kabristanı ziyaret sonrasında serin rüzgarı hissederek aşağı doğru keyifle yürüken tarihi Orhan camii'ne yolumuz düştü. Neredeyse 20 yılı aşkın İzmitte yaşamama rağmen hiç bir bilgim yoktu bu camii ile ilgili.işte makinamıza takılanlar....

tatil7

Fotoğrafların devamı için tık !

7 yorum:

  1. ee tabi herkesin memleketi bir başka güzel.

    YanıtlaSil
  2. Ben de doğma büyüme izmitliyim. Evlenince ist.a taşındım ama izmitin yerini hiçbir şehir tutamıyor bence.

    YanıtlaSil
  3. Zehra'cım bende çok özledim. arada uğradım sana ama yazamadım. artık bolca inşallah diyelim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bende gebzede byüdüm canım:)) hayatımın ilk 19 yılı orada geçti avucumun içi gibi bilirim sanırdım ama bu camiiyi bende bilmiyorum:))

    YanıtlaSil
  5. orhangazi'de orhangazi türbesinide
    ziyaret etseydiniz.dedelerimiz arnavt
    türkü vee orhangazi,edebalinin torunu
    olurum ben,yaaa...

    anonim kalasım var :D

    YanıtlaSil
  6. Ben de izmitte oturuyorum özellikle son 10 yılda daha da güzelleşti izmit değil mi?

    YanıtlaSil
  7. bende izmitliyim zehracım ne sevindim bunu öğrenince :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın