Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

27.06.2010

PAYLAŞIM KEYFİ...

Hani derler ya...aynı frekanstayız
aynı gözlüklerle bakıyoruz dünyaya...
sanırım BİZ zor' u başarabildik yine...
ayrı şehirlerden bir araya gelebildik.
yine çok keyifliydi... saatler geçti...yetmedi...
yaz tatilinden sonra yine bir araya gelme sözü verdik...

DSC08365

Seda... Ayşe...Filiz...Serap...Kevser ve Ben
Harika bir gün için gönülden teşekkürler... umarım üzerimdeki mahmurluğu almıştır bu buluşma... yada bir süre ara mı vermeli ???

21 yorum:

  1. Zehracım ne güzel bir fotoğraf böyle.. mesafeler uzak ama yine de buluşmuşsunuz..tebrik ediyorum sizi.. kocaman sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  2. birdahaki bulusmayi kacirmam ins. tarih ve yer uygun olursa muhakkak gelmek isterim.

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel bir fotograf. Hepsi sevimli güler yüzlü hanimlar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. kafa dengi olunca ortam da bambaşka güzel oluyor..harikasınız..

    Ara vermemeli zehracım...

    YanıtlaSil
  5. Ohhh Zehracim bu ne hiz böyle.Ben daha uyanamadim sen resimleri yayinlamissin.Bu arada benim resimler bir kazaya ugradi ve sadece iki tnesi cikmis.Onuda mail olarak sana yolladim.

    bu arada hersey icin tekrar tekrar tesekkür ediyorum.

    Buldugun nezih ve o güzel mekan...

    Hazirladigin el emegi,leziz, o cici kurabiyeler...
    (ki kahvaltimi onunla yaptim)

    bizleri birer birer toparlamak icin gar- restoran arasi dokudugun mekik...

    ve samimi ve icten evsahibligin icin sana ve esine cok cok cok tesekkürler.

    ben cok güzel bir gün gecirdim.!
    ÖPTÜM

    YanıtlaSil
  6. Canımmm ne mutlu size harika bir gün olmuş.Devamını dilerim öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. detay yok mu? ya da fotograf ?? Beklemedeyiz :)

    YanıtlaSil
  8. Gercekten cok hizlisiniz. Ilk ben yazarim diyodum yanilmisim. Fotograf cok güzel. Hersey cok güzeldi tekrar tesekkür ederim Cok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  9. zehracim fotograf cok güzel, gerci bukadar güzel bayan bir resimde olunca resimde güzel olur....
    gelemedigim icin cok üzüldüm, insallah birdahaki bulusmaya....
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Güzel arkadasim,
    bende diger arkadaslarima katiliyorum ve bu güzel gün ve organizasyonun icin sana cok ama cok tesekkür ediyorum. Gercekten zor bir is, o kadar insani bir araya toparlamak ama sen harika bir sekilde üssesinden geldin.

    Ben ikinci ayrilan kisi olarak bile gittim ama aklim sizlerdeydi yine:)) Sizler kacta kalktiniz ordan? Umarim daha fazla birsey kacirmamisimdir ama önemli olan katilmakti bence.

    Mail adresimi hemen yaziyorum:
    kevser.durgut@googlemail.com

    Ben daha resimleri yüklemedim bu aksam halledip sizlere de yollayacagim mutlaka.
    Simdilik hoscakal canim, sana bol günesli ve pozitif bir gün diliyorum ve kocamanindan öpüyorum.

    NOT:
    Kurabiyelerin icin de yine tesekkürler. Esim ve kizim eve dönüs yolunda onlari bir güzel mideye indirdiler ve cok begendiler, bana bir tane bile kalmadi:))

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel çıkmışsınız Zehra hanımcım... Yüzlerinizden belli ki keyifli bir gün geçirmişsiniz...
    Size özenmedim desem yalan olur:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. canimmmmm
    hersey muhtesemdi cok güzel bir ev sahibligi yaptin emeklerine saglik
    mailini aldim ben kac gündür zaman bulamadim isden gelince detayli bir mail atarim tekrar tekrar tesekkürler öptüm ....

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bu arkadaşlık hiç bitmez umarım...

    YanıtlaSil
  14. o karisiklikta herkesin telefon numarasini, mail adresini almisim bir tek seninkini unutmusum. Benimkide sende yok anladigim kadari ile. Nasil yapalim? Digerlerinde var sanirim adresim onlardan da alabilirsin. Bende seninkini almis olurum bana yazarsan Öptüm

    YanıtlaSil
  15. Çook güzelsiniz :) yüzünüze yansımış günün keyfi, birlikteliğin verdiği mutluluk !

    YanıtlaSil
  16. Harikasınız Zehra'cığım..Bir dahaki buluşmanıza bende katılmak istiyorum..Zira Düsseldorf'a çok yakınsınız..Öpüyorum sizleri..)


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Zehracigim bende de senin e-mail adresin yok nasil yapalim. yada ben digerlerinden birine mail yazip adresini alirim .Öptüm

    YanıtlaSil
  18. Zehracim ne kadar üzüldüm katilamadigima.Sizler namina cok sevindim ama cokta hüzünlendim.Esimi is yerinden cagirinca mecburen kaldim:(Ne kadar da hefeslenmistim. Insal. yine bulusuruz.Bu seferde bu taraflarda olur insal. Ne dadar keyif aldiginiz yüzlerinize yansimis.Sizlerle tanismak ne kadar güzel olurdu. Ama birdahakine mutlaka tanismak istiyorum.Sana kucak dolusu sevgilerimi birakiyorum,öpüldün canim;)

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Zehra kurabiyelerimi aldim. Tadina da baktim. Nefis olmuslar. Cok tesekkür ederim. Tesekkürlerimi kendi blogumda da sana ilettim. Berlin`e geldiginde mutlaka görüselim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Ne kadar ozendim simdi size:) Keske biz de Ingiltere'de boyle guzel organizasyonlar yapabilsek. Ortak zevklere sahip insanlarin bulusmasi da ayri bir keyifli olur. Sevgiler
    www.narcicegirengi.com

    YanıtlaSil
  21. Zehracığım;
    İçinin güzelliği yüzüne yansımış derler ya...
    İşte bu fotoğraftaki sen'e bakınca aklıma sadece bu söz geldi.
    Çok şekersin şekerim :)

    Ne iyi etmişsiniz, aynı şehir de oturupta, "görüşmeye zaman yok" diyenlere ne güzel bir ders vermişsiniz.

    Öpüyorum hepinizi...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın