Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

11.02.2010

SEVGİ,SEVGİLİ,SEVGİYLE...

Bence bu başlık uzaaar gider böyle... Düşündüğümde Sevgililer günü bir taraftan içindeki sevgiyi ifade etmek bahanesi olarak gelir bir taraftan da güncel dünyamızın, tüketim furyasının kurbanlarını oluşturan bir gün.Hergün bahanesi olmalı insanın sevgisini paylaşmak için. Ama sevgiliye,ama arkadaşa,dost'a ama evlada,anneye.... illaki bir hediye değil...bazen içinden gelip bir telefon açıp sesini duyma isteği... ''sadece sesini duymak istedim...seni düşündüm '' demek...
Hadi bu haftasonu uzun zaman arıyamadığımız,türlü bahaneler ile seslerini duyamadığımız sevdiklerimize ses verelim...sevgimizi paylaşalım...Yoğun bir haftasonuna ilerlerken bugünden sevgililer gününüzü kutlamak istiyorum ve günleriniz sevgiyle taşsın diyorum....

ask

Annem hep der...herkesin eline yün ve şişi ver, herkesten farklı bir örnek çıkar. Bu bence un ve şeker için de geçerli...Bu kurabiyeleri aynı tarifi kullanarak pişiren 3.kişiyim. Asıl tarifin sahibi sevgili Cenk - Cafe Fernando. Daha sonra sevgili Fulya' da gördüm ve önerisine dayanamadım denedim. Inanılmaz lezzetli oldular...

ask1

sadece yaparken bazi değişiklikler yaptım :


* Fındık ezmesi bulamadım yerine az şekerli Fıstık ezmesi kullandım...
* Cenk'in belirttiği gibi,hamuru dondurma kaşığını ölçü kullanarak ve aralıklı
olarak tepsiye dizdim. İlk tepsidekiler top top kaldılar dolayısıyla 2.tepsidekileri
bastırdım ve yassılaştırdım.

ask2

İşte 1 tarif ve 3 kişinin elinden çıkan farklı kurabiyeler...ama tek değişmeyen muhteşem lezzet...

Aynı zamanda bu kurabiyelerimle sevgili Nilhan'nın etkinliğine katkıda bulunmak istiyor ve kolaylıklar diliyorum.

Sevgi dolu bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle....

19 yorum:

  1. bu lezzetli şeylerin tatı kadar sunumları da etkiliyor insanı ne kadar hoş gözüküyorlar fotograflarında, canım çekti :))

    YanıtlaSil
  2. Zehracim ellerine saglik...
    Ne güzel söylemissin
    "her gün bahanesi olmali insanin sevgisini paylasmasi icin"
    sevgililer günü anneler günü babalar günü gibi sadece bir günle kisitli kalmamali...
    Ben her zaman kizlarima bana anneler günü bir sey almayin ve ille bir sey almak isterseniz o gün olmasin diye tembihlerim.Onlarda ara sira okul cikisi 1 gül veya 1 paket cikolata veya seni cok seviyorum ile gelirler.Iste...! o zaman beni sevdiklerini,beni düsündükleri icin cok mutlu olurum cünkü o gün!!! benim günümdür haftalar önce "geliyor" "yaklasti" "geldi" gibi sadece birseylerin tüketilmesi icin slogan atip tüketicinin gözüne gözüne sokulmus kampanyalardan hic hoslanmam..
    Ama ne yapacaksin cagimiz tüketim cagi!

    YanıtlaSil
  3. Zehra'cim,
    bak bugün bende yulaf ezmeli fakat yerfistikli kurabiyeler yayinladim. Senin güzellikler tam Valentinstag konseptine uygun olmuslar, son halleriyle cok sik görünüyorlar, ellerine saglik diyorum canim.

    Bence manevi degeri olan hersey cok güzel bu tür günler icin ama tabii ki bu herkesin kendi bilecegi is.

    Selamlar ve kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel yazmissin gercekten üzerine söylenecek pek bisey yok. Kurabiyelerde cok güzel ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  5. Cok güzel yazmissin gercekten üzerine söylenecek pek bisey yok. Kurabiyelerde cok güzel ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  6. Zehracığım harikasın ellerine sağlık
    kutuda çok şık kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. zehracim gine cok güzel yazmisin, bende esime herzaman söylerim bana beni sevdigini hediye ile göstermene gerk yok, bahceden bir cicek kopar güzel söz ile paketle yeter, benim icin en degerli hediye odur

    kurabiyeler harika, hele sunumuna gine diyecek yok, süpersin
    kocaman öpüyorum canim

    YanıtlaSil
  8. zehracim bence bir tek özel günlerde degil her zaman hatirlamali insan sevdiklerini degilmi ne güzel anlatmissin canim hadi herkes telefonlara

    Canim kurabiylerinde enfes simdi kevserden geldim onda yer fistiklisini yedim sendende findikli olanini yeyim bari
    ellerine saglik:))

    bu arada findik ezmesini türk bakkallarinda bulabilirsin ben görmüstüm SEVGILER ÖPTÜM

    YanıtlaSil
  9. Zehra merhaba ve hoşgeldin! :)

    İlgin, desteğin ve iyi dileklerin için teşekkür ederim!
    Ben de bundan sonra daha düzenli bir blog yazarı olmaya 'söz veriyorum' :)

    Sevgiler benden!...

    not: Bu kurabiyeleri ben de yaptım geçen sene.

    Büyük ihtimalle, fıstık ezmesi, fındık ezmesine oranla daha yapışkan/katı kıvamlı olduğu için kurabiyelerin kendiliğinden yayılmamıştır.

    Bir sefer de fındık ezmesiyle dene mutlaka :) Enfesler her türlü!

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel görünüyorlar.Ellerine sağlık.sevgi ve saygılarr.

    YanıtlaSil
  11. Zehra'cım ben kendi yaptığım bir tarifi ikinci üçüncü yapışta bile farklı sonuçlar alabiliyorum :)
    ama hoşuma gidiyor farklılaşması, zenginleşmesi demek değil mi?
    Ne güzel bir tarife bir renk daha katılmış :)
    şimdi bende deneyeceğim bu tarifi bakalım benden nasıl birşey çıkacak?

    ellerine sağlık canım günlerin aşkla geçsin..

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.
    Fotoğraf her detayı anlatıyor zaten

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

    SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
    1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

    HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

    DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

    YanıtlaSil
  14. Kendi tarifimiz bile bazen farklılaşabiliyor, o an içimizden geleni katıyoruz, tadı güzelliğini kaybetmemişse sorun yok. Senin kalpli kurdelelerle çok da şık durmuşlar ayrıca, ellerine sağlık sevgili Zehra.

    YanıtlaSil
  15. sevgi zaten yürek içidir.
    her an sunuma hazır bir tabak gibidir.
    tadına doyulmayan bir ziyafettir :)

    ellerine sağlık zehram.
    güzel yüreğinede.

    YanıtlaSil
  16. Selam kurabiyede fotograflarda cok güzel. Hem göze hem damaga hitap etmissin, ellerine saglik. sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Zehracığım,

    Yine harika bir tarifle çok güzel fotoğraflarla karşımızdasın...Ellerine yüreğine sağlık...

    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  18. Ellerine saglik Zehra'cigim, lezzet sahane (biliyorum cunku:), her zamanki gibi sunum da oyle.
    Bu arada Nisan ayinda etkinlik icin ev sahibi olacagini ogrendim (dogru di mi) simdiden merak icinde bekliyorum etkinligini :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  19. Blogun cok guzel. Resimler ve tariflerin de. Böyle basarili kadinlar görunce cok seviniyorum. :) Keep up the good work.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın