Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

4.12.2007

Merhabalar....

7 yil öncesinde girdigim Mutfagimi bu kadar sevecegimi düsünmemistim. Hele iki yil oncesinde sessizce siz sevgili Blog dostlarini kesf ettigimde icimdeki cosku gittikce artti. Özellikle sevgili Burcu ve Ebru´yu yakindan tanima firsatini yakaladiktan sonra ve onlarin engin tecrübelerinden faydalaninca PASTA hayatima girdi.Bende acizane tecrübelerimi, mutfagimi, üzüntümü, sevincimi ve en önemlisi sevgi ve dostlugu sizlerle paylasmaya geldim.
Destek ve önerilerinizi bekliyorum....
Sevgiyle Kalin


ZEHRA

2 yorum:

  1. selamlar-ankaradan kocaman sevgiler-cok hoş ve güzel bir site sonuna geldim öyle bir dalmışımki hrika sunum harika eminimki tadlar-en cok sevdiğim aslında sunum fotograf bir ustalık-ben biraz aceleci oldugum için sanırım cekeyim hemen yayınlıyayım diyenim onun içinde sunumlarda sıkıntı oluyor:))umarım güzel paylaşımlarda hep var olunur-bende herzaman beklerim hoşkalın-mutlu olun
    www.yemekkahvekokusu.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. ilk yazilar hic bir zaman unutulmaz tpki hatira defterine yazilanlar gibi iyiki gelmissin ve ve iyiki varsin bende senin engin tecrübelerinden yararlaniyorum beee USTAM öptüm....

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp uğradığınız,iki satır yazdığınız için gönülden teşekkür ediyorum. Çok değerli yorumlarınız ile Eya varolmakta...sevgiyle kalın